EZÜST TELLY-DÍJAS DROGFELVILÁGOSÍTÓ HIRDETÉSEK

A Drogmentes Világért Alapítvány drogfelvilágosító társadalmi célú hirdetéseit két ezüst Telly-díjjal ismerték el. Az egyik díjat az „Azt mondták… Hazudtak” televíziós hirdetéssorozat kapta „a legjobb társadalmi célú kampány” kategóriában, a másik díjat pedig a sorozat „Egy adag” című hirdetése „a legjobb társadalmi célú hirdetés” kategóriában.

A hatásos társadalmi célú hirdetések, melyeket a díjnyertes Gary Ravenscroft rendezett és írt Christopher Smith íróval közösen, tizenéveseket mutat be, akiket megtévesztve a droghasználatba és tragédiába csaltak.

A díjnyertes hirdetések különböző etnikumhoz tartozó tizenéveseket mutatnak be, akik elmondják, hogy mit mondtak nekik, amiért a drogokhoz nyúltak. Ezeket azután valós élethelyzetek követik, amelyek bemutatják ennek következményeit a tinédzser életére és a családjára. A drámai és tempós videók azzal záródnak, hogy felkérik a nézőt, hogy tudja meg az igazságot a drogokról az Alapítvány weboldalán.

„Ezek a hirdetések információval látják el az embereket arról, hogy valójában mit tesznek a drogok, nemcsak az egyénnel, hanem a családjával, barátaival és a közösségével is – mondta Ravenscroft rendező. – Az igazat megvallva, mindnyájan kockázatnak vagyunk kitéve, mert a drogoknak széles körű hatásai vannak mindegyikünkre. Így ezek a hirdetések leleplezik azokat az állításokat, amelyeket az emberek az utcákon hallanak, és segítenek nekik, hogy hozzájussanak a szükséges tényekhez, mielőtt még túl késő lenne.”

A Telly-díjat 1978 óta adják át minden évben, és a reklámozás, videó és filmek legjobbjait ismerik el vele. Az elmúlt 29 évben a verseny a hozzá hasonlók közül a legnagyobbá vált, és 30 országból érkeznek pályázatok.

Ha többet szeretne megtudni, rendelje meg Az igazság a drogokról információs csomag INGYENES példányát!